torsdag den 4. september 2014

Travl hverdag og ændringer i blogs

Kæmpe Roser i min Fars have
Der er gået meget lang tid og sommerferien var fyldt med mange ting. Mit liv har taget en stor drejning. Der sker mange ting. Nu er daglig dagen fyldt med lektier. Så tiden er ikke ret meget. 

Jeg har sat et nyt mål og det er at tabe mig. jeg har ekstra fedt som skal væk.. Til nytår håber jeg at være i mål. Jeg har fundet den gode hjemmeside madital.dk som hjælper med at få mig til at komme i mål.

I sommeren fik jeg købt to neglelak, men ingen siden. Nu er min kusine på 10 år begyndt at vise interesse for neglelak. Så vi kan sidder og hygge os med lakere negle og snakke om neglelak.

Jeg har jo gået med tankerne om evt at flytte det to andre blogger heri og have en blog. Nu har jeg truffet en beslutning. jeg lægger opskrifter på det to mad og kage blog, men hvergang jeg lægger opskrift i de blog, vil jeg lave en kort oplæg herinde og linke til opskriften. 

Rigtig god dag til alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar