mandag den 19. maj 2014

Meget lidt tid...

Nu er læseferien begyndt og sommeren er lige foran. Jeg har bare haft brugt tiden på alt andet end at blogge. Studierne skal passes og en vigtig ting, som jeg følger, er at slappe af, så jeg ikke løber i stress.

Derfor kan der være måske lidt tid imellem mine indlæg. Selvom jeg ikke har ret meget tid til at blogge, så læser jeg da blogindlæg fra dem jeg er faste læser... miåske er der ikke tid til at kommentere, men bare at læse indlæg... især Marias negleblok med flotte billeder..

Nu tænker i måske "Marias Negleblog"... 
Bare klik her, så kommer i til siden

1 kommentar:

  1. Åh, hvor er du sød - tusind tak for at du læser med, selvom din tid er knap <3
    Jeg ønsker dig en rigtig god læseferie og en fantastisk eksamensperiode....

    SvarSlet