onsdag den 23. april 2014

Påskeferie og travlhed


Påskeferien og ugen op til ferien har der været meget travl periode i mit liv... Jeg tog ned til Aarhus, hvor min lillebror bor, hvor vi hyggede lidt og kørte til vores forældre i Skjern senere på dagen. Det var rigtig godt vejr. 

Mine negle og blogge har holdt også ferie i den anledning... Jeg var ikke så tit på nettet og det gange var kun skype for at snakke med min storsøster som bor i Canada.. 

Der blev hygget rigtig meget og det har været super dejligt. Billedet er fra Strandvejen, Aarhus. 

Solen skinnede pragtfuldt i disse dage. 

På vejen hjem til forældrene så vi 3-4 fly i himlen lave disse flotte streger og solnedgangen var pragtfuldt. 
 



2 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtigt dejlig påske :)
    Tak for beretningen og de flotte fotos!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak.. Ja det var en super god påske :-)

      Slet