fredag den 21. marts 2014

Rød - Første gang med OPI lak

Jeg valgte at bruge lidt af mine points fra ClubMatas på at betille 4 mini lakker fra OPI. Jeg har desværre ikke fået taget billede af dem. Jeg prøvede for to dage siden dem og det er mine første OPI lakker. Jeg elsker Sally Hansen, Depend og Mavala, og nu er OPI også med i listen. Jeg var meget skeptisk over "Magazine Cover Mouse is a red liquid sand" , men overrasket over at jeg rent faktisk synes rigtig godt om den. 

Jeg brugte depend basecoat og ingen toplak. For når jeg skal teste en ny farve, bruger jeg Depend basecoat, for efter to dage med vask og vand, kan jeg pille dem af uden at anvende neglelakfjerner. 

Rød lak har præget i 2 uger på mine negle. Jeg må sige OPI's farve nuance er smuk, som mavala. 

2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå du synes om rød -det klæder dig rigtigt godt :)
    Har du forresten set min invitation til dig i div. kommentar svar på min blog - du bor jo i "Nordjylland" - så måske havde du lyst til at komme på besøg en dag :)

    SvarSlet
  2. Mange Tak Maria :-) Jeg så godt nok din kommentar, men fik ikke svaret pga travlhed... Tak for invitationen :-)

    SvarSlet