søndag den 23. marts 2014

Hygge med vennerne i Aalborg

Ved siden af mig Lena, Pia, Pernille og helt foran Tine
I går fik vi fejret min veninde Lena's 30 års fødselsdag :-) Det var rigtig godt at se mine venner efter lang tid.

Vi var ude og spise i Casa Blance , Aalborg. Derefter tog vi hjem Lena, hvor vi hyggede os meget :-) 

Vi fik spille lidt wii og snakket og grinet.

Nedenfor er der et billede med min sveske (Pia) og mig... Jeg har valgt at vise dette billede, fordi min essie "toggle to the top" neglelak er flotte i mine øjne som min sveske. Forsat god søndag til alle derude ;-)


1 kommentar:

  1. Det lyder som om I har haft en dejlig dag :)
    Skal du forresten ikke have slået den der captcha ting fra, det er så irriterende at skulle tyde mystiske tal og koder og sætte dem ind før man kan afgive kommentar ;)

    SvarSlet