fredag den 20. september 2013

Fredag igen :-)

Så blev det atter fredag og efter 3 matematik timer med cosinus og sinus stod det på weekend...

Dejligt at komme hjem og slappe af. Synes at dagen er gået stille og roligt.. Fik også ordnet lidt øreringe, som jeg havde købt i år og sidste år i Indien..  Jeg har allerede fundet ud af jeg har nogle, som jeg ikke kommer til at bruge, da der er flere af samme farve. Så dem får min guldklump.. Hun skal nok få dem brugt. Jeg vil bare ikke have noget liggende som jeg aldrig vil komme til at bruge... Mon ikke også vi muligvis får en lille tur til Indien igen næste sommer ;-)

Jeg sidder og overvejer om hvilken farve der skal være næste uges neglelak :-)

I morgen skal jeg en tur i byen for at handle, men lige nu når man tænker på det, har man ikke rigtig lyst til det. Lysten skal nok dukke op i morgen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar