mandag den 16. september 2013

En go' madpakke

Det er jo ikke alle der har lyst rugbrøds madder i deres madpakker.. især unge... Jeg er heller ikke vild med rugbrødsmadder. En sandwich med iceberg og lækkert pålæg er jo noget man vil se frem til at spise... Så i år har jeg droppet rugbrødet og valgt sandwich til madpakke.. Det er jo også sandwich og boller med pålæg som der blive solgt i kantinerne..

Da jeg snakkede med min søs i sidste uge, kom vi til at snakke om madpakke og jeg gav hende nogle forslag. hun har jo fået nyt arbejde, hvilket er super og skal lige sige at det er i Canada.. Jeg tænkte jeg kan da tage billeder af det madpakke jeg laver og dele med andre på min blog :-)

På billedet ses sandwich med hønsesalat, bacon og iceberg. Jeg steger en pakke bacon i skiver. Det kan holde sig 3-4 dage i køl. Jeg har smurt skiverne med hønsesalat...

velbekommen :-)

Der vil komme flere indlæg med ideer til madpakker :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar